lördag 6 februari 2010

trög kille


En kursare av det motsatta könet börjar chatta med mig bara sådär. Vi snackar en stund och han frågar vad jag har för planer ikväll. Inget särskilt svara jag, om inte du har någon bättre idé?!
Han svarar att han också bara tänkt ta det lugnt. Jag ger ett odramatiskt förslag halvt på skämt om spelkväll hemma hos en tredje kursare. Han nappar och säger han ska fråga denne.

Får sms två timmar senare om vilken tid den tredje kursaren kommer hem ikväll.
Jaha?! och vad ska jag göra med den infon?!

Vill de spela spel med mig så säg det eller låt bli å messa tiden när han kommer hem. Gud hjälpe mig vad killar kan vara tröga och fega. Jag har ju visat att jag är tillgänglig och tom tagit initiativ till vad vi kan göra. Mer tänker jag inte göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar