fredag 5 februari 2010

ok att flirta när man är i en relation?

Mitt tidigare nämnda "övningobjekt" flirtar med mig och han har flickvän. Detta är för dagen två nya fakta jag inte vet hur jag ska relatera till. Att han är lite flirtig har jag kanske anat tidigare men det kändes tydligare idag.
Jag har övat på att bara vara och lita på att han ska tycka om mig även om jag tom är riktigt tråkig. Konstigt nog verkar det fungera för han lutar sin axel mot min när vi sitter framför samma dator och så är han engagerad i att umgås efter avslutat skolarbete. Flickvännen som ringde och frågade när han kommer hem fick ett minst sagt kort och uttråkat svar från hans sida. Frågan är om det är positivt att han är ihop med en tjej som han inte verkar längta hem till, det säger ju en del om hans syn på relationer... eller? äsch jag vet faktiskt ingenting och ska inte analysera hans förhållande. Det enda jag vet är att han uppenbarligen trivs med att umgås med mig och jag tycker han är helt ok och det kan väl vara bra nog?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar