lördag 27 februari 2010

kul att du kom men roligare att du gick

Vaknar och känner mig konstig till mods. Tom, ensam och lite meningslös. Försöker skratta åt abstinensbesväret,för prestations- och bekräftelseabstinens är just vad det handlar om.
Flera timmar utan att jag varit duktig eller gjort något meningsfullt. Ve och fasa!

Har bestämt mig för en veckas träningsuppehåll för att ytterligare möta denna abstinens. Var sååå nära att springa iväg till gymmet i morse men jag lät bli och löste lite korsord istället. Bra! Det må kännas jobbigt att inte få bevisa hur bra jag är genom att göra saker. Rädsla, oro, ångest. Känslor. Kliver ett steg bort från min lilla bubbla och ser hur toksött det är att jag tar mig själv och min livsmening på så stort allvar. Slappna av lite för f*n.

Puss prestation och tack för besöket! Kul att du kom men roligare att du gick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar