söndag 7 februari 2010

glittrande kvinnlighet


Det blev en spelkväll igår ändå. Hade nästan glömt bort det när både chatten och telefon en plingade till så då var det bara att ge sig ut i snön och ägna kvällen åt grabbarna. Är knappast intresserad av något som är mer än vänskap vad gäller just de två, men ett allmänt ökat umgänge med killar kan ju knappast skada :)

Värt att notera är att jag inte behövde styra särskilt mycket. Det funkade att vara lite mer passiv och "kvinnlig" och låta männen styra upp att vi träffades. Strider helt mot mina impulser men det är faktiskt lite kul att vara den som väntar och följer med. Ska fortsätta odla den sidan i mig.
Satte på mig en kjol gjorde jag också. Bra bra. Jag kan gott få vara lite snygg och kvinnlig. (observerar mitt ordval "få vara", varför skulle jag inte få vara det?!. Tokig världsbild jag har eftersom jag trott att jag måste göra allt själv och därmed sällan fått vara passivt mottagande.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar