söndag 17 januari 2010

fina flickor flirtar

För att hitta, eller snarare hittas av sin prins?!, är det en god idé att bjuda på sig själv.
Min taktik har varit att laga de mer eller mindre påhittade minus i min person men resultaten av det arbetet har som sagt varit små. Nu när jag insett det är det helt självklart. Man börjar ju inte tycka om någon för att den spacklat sin väggar så noggrant. Det man faller för är ju tavlan man målat på väggen! Livet handlar inte om att laga hål, det handlar om att uppleva alla plus!

Sitter och surfar på diverse forum med tips på hur man flirtar och jag minns inte längre vad jag trodde innan... men flirt är inte svårare eller konstigare än att älska livet och uttrycka detta!

(jo visst minns jag vad jag trodde innan... och jag säger bara en sak: hejdå jantelag, katolicism och idén om att fina flickor inte flirtar!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar