tisdag 16 mars 2010

dansar hellre salsa än köper lägenhet

Pratar i telefon med storasyrran, hon den lyckliga som äntligen hittat och köpt sin drömlägenhet för 2 miljoner tillsammans med killen.
- Hur går det med kärleken? undrar hon.
Jag svarar att jag dansat hela natten i fredags och insett att jag vill ha en kille med salsahöfter. Stela killar är det värsta jag vet. Tänker på hennes kille men säger bara att jag helt enkelt gillar salsa.

För att ge syrran lite hopp berättar jag om en beundrare. Hon hoppar högt på andra sidan luren och säger att jag ska hålla kvar vid honom! Att han har steloperarade höfter bryr hon sig inte om. Han är lik hennes egen kille och det räcker för henne. Det räcker troligen även för mig. Jag dansar hellre salsa än köper lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar